Ode aan Dascha van Anja Geplaatst op 14 augustus 2016 door Rene Graafsma Op de website van de Telegraaf / Vrouw.nl brengt Anja een ode aan Dascha (te zien via deze link). “Ik mis je stem, ik mis je lach”, ………………………. Post Views: 31
Heel mooi, moedig en zo verdrietig tegelijk. Ik hoop dat er ooit antwoorden komt op al uw vragen. Heel veel sterkte, speciaal vandaag. X Antwoorden ↓
Heel mooi, moedig en zo verdrietig tegelijk. Ik hoop dat er ooit antwoorden komt op al uw vragen. Heel veel sterkte, speciaal vandaag. X